Hmm

Lördag idag då!! Kallt ute men solen skiner! Sista dagarna hemma som sjukskriven nu!! På onsdag ska jag börja jobba.. Fasar för det. Här hemma kan man pula med något, ringa eller dra till någon när känslorna och tankarna kommer. Men det kan man inte på jobbet. Där har man tid att fundera på sakerna. Man kan inte göra något för att skingra tankarna eller något. Jaha jag måste försöka i alla fall. Sen får jag se. Det kanske går jätte bra, vem vet..


På måndag är det två veckor tills vi ska på återbesök. Vill så gärna ha svar, men tänk om det är något negativt. Menar om min kropp aldrig kommer att klara en hel graviditet?? Låg och funderade på det nu i natt. Vad gör jag då? Usch.. Mycket tankar..

Puss på er!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0