Oj!!!

Alldeles för länge sedan jag skrev. Men det har inte varit prio ett för mig just nu.

Våren är här.. Eller ja den ska vara här men det har dock snöat lite grann. Kallas väl inte April väder för inget!!

Mycket som sker nu känner jag. Inget jag vill skriva ut direkt just nu för jag vet inte om bloggen är låst eller inte. Men i sinom tid ska ni få veta.

Barnaskaffandet ligger på is just nu dock. Var ju inne hos läkaren i Januari och fick då att jag behöver gå ner i vikt för att vi ska kunna fortsätta. Det har jag gjort sedan en månad tillbaka. Men lagom till när jag skulle in och ställa mig på vågen inne på sjukhuset så hade jag gått upp igen. Hade inte ätit något annorlunda men ändå hade det stigit. Tror ärligt att det är jag som samlar på mig vätska innan ägglossning och även innan mens. Ska ta upp det med dem nästa gång jag är inne så får jag se vad jag får för svar!!

På Lördag är det dags för andra tävlingen med hunden. Höganäs BK ska få sig ett besök.. Får allt se hur det går. Hon är ju inte på topp direkt. Men får jag godkänt så är jag nöjd!!

Ja ja det får vara för denna gången..

Ha det gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0