Weeiiihhhoooo!!

Har gjort bloggen lösenordsskyddad igen. Har lite saker och berätta som inte ska komma ut precis. Inte riktigt ännu! VI ÄR GRAVIDA!!!!!! Fatta.. Det kan knappt jag. Blev sååå chockad när jag såg detta streck på stickan att jag fick panik. Men jo, gravida är vi allt. Tog ett CB digitalt med veckoindikator igår, GRAVID 1-2 veckor. Ahh blir sååå glad. Sambon blev ju med det så klart, än om lite chockad han också. Men ja.. BF 4 Juni 2012!! Då kommer vårt lilla gryn. Lång tid framför sig här nu. Antagligen ska vi få komma in till CSK v41 för att kolla så allt står rätt till. Inskrivning på MVC här i Oloftröm 21/10. Är såå glad att jag dör.. Inte mer och tillägga just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0