Söndag del 2

Suttit och kollar runt på nätet nu i ett par dagar ang blödningar vid CRINONE användning under graviditet. Hittade från Sahlgrenska universitetssjukhuset att man kan ha blödningar under behandlingen och det behöver inte menas med att man fått missfall. Blev så glad att jag ringde hem tilll sambon och berättade. Det stod också att vid missfall så får man mer blödningar än vid vanlig mens och att smärtorna är mycket kraftigare. Det är ju absolut inte mycket blod som kommer och jag har verkligen inte ont. Så missfall är det nog inte. Så hoppet är inte ute. Men jag ska dock ringa in igen i morgon då det gör ont att använda gelén. Det svider som sjutton. Som en jobbar kompis sa att det kan ju vara så att mina Slemhinnor i underlivet inte tål detta. Att det är därför jag blöder som jag gör. Hennes magkänsla säger ju att vi inte förlorat bebisen och den känslan ska man lita på. Usch ja jag får se vad de säger i morgon. Vi ska ta ett grav.test hemma i morgon med för att se vad det ger innan vi ringer in. Jaja nu är det dags att sova. Natti natti! Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0