Regnig 6:e Oktober.

jaha.. regnet bara öser ner här. Blåser som attans med. Riktigt höstrusk!! Usch.. Vill inte ha det. Men men bara att gilla läget ju. Vaknade i morse med en liten blödning efter morgonkisseriet. Ringde till CSK för att kolla om det är vanligt när man tar CRINONE vaginal gel som jag gör. Visst det står ju mindre vanliga så ja chansen finns ju! Orolig som man är att vi ska förlora detta med. Men sedan i morse har det inte kommit mer, och jag har inte ont. Så ja, jag har nog bara retat slemhinnorna i underlivet eller stött emot väggen där(förlåt för det detaljerade) 1 vecka kvar tills vi ska in på CSK för ett VUL(vaginalt ultraljud). Vi fick en tid den 13/10 kl 8.30 och då är sambon hemma med så det är ju toppen. Men 1 vecka är inte långt men det lär kännas som en evighet. Lillasyster kommer nog upp här på myskväll ikväll. Kan bli trevligt. Eller ja det lär det bli. Skönt och få ngt annat att tänka på. Ska jobba natten hela helgen med så då kommer det ju att gå fortare med tills vi får komma in till CSK. Längtar så... Nu har jag inte mer att tillägga för idag! Ha det underbart så länge! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0