8/10-2011

Idag ska tydligen hjärtat på vår bebis börja slå!! Men om där är en bebis är jag väldigt konfunderad på. Jag blöder lite nämligen. Lite är nog p.g.a den här CRINONE gelén jag använder. Men det kommer även lite rött blod. De säger ju att man kan ha en blödning så här i början av graviditeten utan att det ska vara någon fara alls, och visst jag har ju inte ont. Det spänner väl lite ibland men inte mer. Jag vill ju gärna tro att om jag fått missfall så skulle jag för det första blöda mycket mer än vad jag gör och för det andra borde jag ha ont! Eller har jag fel? Jag har ju inte fler grav. Symptom än att jag är jätte trött och jag kissar ofta. Men det hade jag inte sist jag var gravid heller. Fick lite ont i tuttarna lite senare in i graviditeten. Men inget mer. Ja hoppet är det sista som lämnar en. På torsdag får vi se vad som finns där. Längtar ihjäl mig. Får skriva mer i morgon, jobbet kallar! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0