18/10-2011

Tisdag idag då. Känns i bland som veckorna bara rinner i väg för en. Har en tråkig nyhet att berätta idag. Vi är inte gravida längre. Fick ett tidigt missfall för ca 2 veckor sedan. Var inne i torsdags (13/10) och fick det bekräftat. Fick lämna blodprov då för att se så den inte satt någon annan stans typ utomkveds. Men det tror jag inte då blödningarna har upphört för en vecka sedan och jag har inte alls ont. Lämnade ett prov igår med. Hoppas läkaren kommer att ringa idag, men det gissar jag att han inte gör. Han glömde det förra veckan. Men jag får ringa dem i morgon för att se när de har telefon tider. Känner att jag behöver få veta när vi kör igång igen. Tiden tickar ju på. Jajamen får skriva mer en annan dag. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0