Lördag..

eftermiddag och jag har precis varit ute och gått med hunden en runda. Blev nästan 3,5 km idag. Gott. Får hoppas det lönar sig med. Det gör det ju alltid, motion är ju bra men jag vill att det ska visa sig på annat med, helst.


M drog precis i väg till Eko för att hämta pellets. Så vi får lite värme här hemma. Hi hi det har vi nu med men det kanske tar slut. Snart är det dags för mig att dra till jobbet i gen. 2 natten utav 3. Melodifestivaeln ikväll med. Får se om man kan titta på den. Sen när jag går av på måndag morgon så är jag ledig 1 hel VECKA give or take 1 timme. Så gott det ska bli. Sambon är ju med hemma denna veckan så det blir Xtra gottit... Hi hi. På Tisdag ska vi tilll k-stad och vaccinera djuren, dags för det detta året nu. Tar båda samtidigt. Smidigast. Sen på Onsdag ska vi till CSK för spolning. Inte lika skoj, men därför tog jag semester, vet ju inte hur det känns sen nämligen. Återstår och se med andra ord.


Men nästa Lördag är det fest. Syskon fest i Hjortakroken, sambon ska också med. Ska bli himla skoj. Inte ofta man ses allihopa tycker jag. Får se om vi beställer mat eller vi ska gör ngt i hop. Får kolla med mina syskon. Jaja.. Blir bra det.


Nej nu ska jag slänga mig på soffan några minuter så ska jag upp och dra i gång min dator och flytta alla saker jag har på den till den andra hårddisken så kanske jag kan sätta in nytt operativsystem på den. Får se hur långt jag kommer idag.


Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0