Februari månad

nu då. Tre dagar in i Februari är vi nu. Har inte haft en dator under veckan nu så jag har inte kunnat uppdatera ett dugg. Men min älskade sambo tog hem datorn han har med sig i lastbilen nu i kväll så då passade jag på. Min dator får jag i morgon. En underbar jobbarkompis har haft den och kollat det som störar sig med ljud och mus.



Annars i veckan har det inte hänt så hemskt mycket. Sambon har varit hema lite mer än vad han brukar vara den veckan han jobbar. Men det tackar vi så mycket för.



Sitter nu och kollar på "sveriges värsta bilförare". Fattar inte hur folk kan vara så dålia egentligen. Hur i H****** fick de sina körkort???



Snöblandat regn och en massa blåst ute nu. Tog tag i huset riktigt ordentlkigt nu. Tycker inte om snö. Tack och lov ska det vara plusgrader i morgon så skiten försvinner. Nice de!



Jaja inget mer att berätta här inte.



Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0