2:a Advent!!!

December nu då. Ingen snö och ingen kyla som kommit ännu.. Känns hur skönt som helst. Vill inte ha snö eller kyla så jag är bara glad. Sjukhus besöken är över. Var ju inne den 15/11 och tog nytt blodpropp och så. Hade sjunkt till 9 så jag behövde inte in på fler besök. Blev hur glad som helst. Har varit en riktig pärs detta. I Fredags (2/12) började jag blöda lite och dagen efter var mensen igång på fullaste allvar. Inte ofta man längtar efter den men denna gången gjorde jag verkligen det. Att få veta att allt fungerade igen var toppen. Nu i morgon ska jag ringa till sjukhuset igen och säga att mensen har kommit igång igen för att se när vi startar upp med behandlingen igen. Tror inte det blir innan nyår eftersom det är stängt på sjukhuset då. Men snart så är vi igång ige Skriver mer en annan dag. Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0