En solig Tisdag

och man är ledig. Gottans de. Kan just nu förtillfället, just denna stund inte bli bättre än så här. Jo hjärtat mitt kunde varit hemma. Men han kommer ju lite senare så det är man ju glad för. Dagen har inte mycket att erbjuda känner jag. Jobb i morgon som gäller. Har ringt CSK idag och se när fert.doktorerna har teletid där nu efter semestern men hon kunde inte svara mig än. Skulle återkomma i slutet av vecka 35. Känns som en evighet dit. Men det är bara nästa vecka ju. Inväntar tant röd denna helgen, början av nästa vecka och då ska man börja på 6:e och sista pergo kuren. Kanske blir fler men dessa jag har haft på recept nu är det sista av. Sen får vi se vart nästa steg blir. Därav att jag behöver få tag på dem. Vet att min vikt spelar roll. Sedan vi varit där inne så har jag gått från 98 kg till 91,8. och det är egentligen bara under sommaren. Jag började med GI strax innan semestern och har fortsatt med det. Så förhoppningsvis kommer man att gå ner lite mer. jaja.. Har inte mer idag. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0