En måndag i augusti

som snart är över, månaden alltså. Dagen har bara kommit halvvägs. Känner redan nu att detta blir en ren skit vecka, så där deppig som den kan vara ni vet. Eller ja riktigt depp. Man ser alla som blir gravida, föder barn, går med barnvagn etc bara man kikar över axlen. Jag blir sååå avundsjuk då. Vill ju inget hellre än att jag o min älskade kan vara där också. Och precis innan mens tid så deppar man, eller jag iaf. Men jag försöker rycka up mig, jag kan inte förändra det som varit eller det som komma ska. Bara att acceptera och försöka gå vidare. Även det är tufft. Jag är ledig idag och i morgon. Gott.. Mitt hjärta kommer hem ikväll igen, blev bara en snabb runda borta denna dagen. Ovanligt men tackar inte nej att få ha honom hemma direkt.Veckan som kommer erbjuder lite jobb, helgen vet jag inte vad som sker. Sambon ska på utställning av veteran bilar på Lördagen. Vad jag ska hitta på vet ja inte ännu. Återstår och se. Jaja nu ska jag in i duschen, ska ner till Mjällby en snabbis. Ha en fin dag! Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0