20.00

en Onsdag och gär sitter jag. Sambon körde för en stund sen. Vart hemma en snabbis så jag kom hem och fick middag idag. Han stod och stekte plättar när jag kom från jobbet. Mycket najs och väldigt uppskattat från min sida.

En lite uppdatering var det egentligen som jag skulle skriva här idag ju! Skrev ju i ett inlägg för ett tag sedan att jag gick på hormoner (pergotime) i fem dagar. Vi lyckades inte bli på tjocken då så att nu är jag inne på Andra kuren. Sista tabletterna tar jag i morgon. Kanske bättre lycka denna gången, vi har ju bättre förutsättningar för det med. Jaja..

Jobb i morgon natt, sen ledig igen över helgen. Kalas på Lördag, svärfar fyller år på Söndag sen. Annars har vi inte mycket inplanerat denna helgen. Lilla syster ringde innan och frågade om vi kunde ha hennes lilla doggy en stund på lördag. de ska tydligen ha öppet hus på skolan.  Får Leah leka en stund.

Nej nu ska jag ta lite kaffe och häva mig i soffan.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0