Dagen D 23/11-2010

Jaha då var denna dagen här.. Dagen då vårt första barn dödföddes.. Hur jobbigt som helst.. En underbar jobbar kompis följde med mig till minneslunden nu ikväll.. Visste att jag inte skulle palla.. Tårarna började bränna redan på parkeringen.. Sen när vi kom fram rann de som sjutton.. Tack än en gång för att du C följde med mig idag.. Tror inte det finns många här ute i vår värld som förstår hur detta är.. Denna saknad, sorg och förtvivlan man går runt med.. När ska den avta? Usch.. Annars idag har jag lämnat in vår bil på verkstaden, låset pajade ju i Söndags så det har varit lite klumpigt och låsa.. De ringde sen på em och sa att han fixat det.. Så nu kan man till o med låsa på förar sidan.. Inte illa de.. Men sen har de sbeställt en ny låscylinder för passagerar sidan funkar fortfarande dåligt.. Så om 2-3 veckor så är bilen så gott som ny.. Super gott det.. Nej nu har jag inget mer att förtälja här inte.. Natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0