28/11-2010 1:a Advent..

Söndag och 1:a advent idag då.. Är en super mysig tid på året detta tycker jag allt.. Massa ljus i alla fönster när man kör förbi.. Men vet att det leder till en tid då man umgås med sin familj och bara är.. Julen är underbar så, umgås och äta gott.. Usch, tittar ut genom mitt fönster och ser att det börjat snöa igen.. Gillar inte alls detta.. Kommer alldeles säkert att komma en himla massa snö i år igen.. Förra året låg det massor, hur länge som helst.. Men, men bara att bita i hop.. Fick upp alla stjärnor, ljusstakar och gardiner igår.. Hann precis bli klar innan det var dags att dra till jobbet.. Skönt de, men nu är det bara resten av städningen kvar.. Börjat lite smått idag.. Får fortsätta i veckan som kommer.. Ska nämligen ner och störa min syster innan jag ska till jobbet idag.. Känns som om det var ett tag sen man såg henne så.. Jaja får väl fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0